Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Sunday 23 December 2012

ni baru betul2 girls hangout.. huhuhu ^^

Assalamualaikom yoyoyoyooo all kipasusahmati… haha korang buat ape memetang gini??? Kalau korang tanya aku,, aku tengah menaip la untuk entry yang baru,,, huhuuhu and roommate aku pulak tengah tidur,, ishk tidur aja,, kang shoot photo letak dalam pesbook,, baru tahu.. (haha gurao ja,, aku xde la jahat macam tu… ^v^(v) peace no war~~)

Just tinggal 3 hari je lagi before exem. Gile kao… pagi tadi baru je aku siap baca 1 bab-ISLAM DAN POLITIK (political science) . haha memang teruk betul admin korang nih… okeh la hari ni nak cerite pasal semalam. YESSS yesterday memang betul-betul happy… THAT WAS AMAZING . dah macam bercuti di oversea. (padahal kat Malaysia je… and dekat je dengan tempat aku study.. kat mane? ) Okeh jom tengok!!! CHECK IT OUT~~~~


ni roomate aku zamila
haha funny x keadaan aku masa ni??? kihkihkih
yang warne pink tu driver kami.. farah ^^
yang ni imah n eyda

kedua-dua budak yang takut tinggi,, haha
jadi ultraman jap,, hehe pakai glassess





 ni time petang di laut lumpur.. (ye kut nama laut tu laut lumpur.. huhuhuhu aku pun agak2 je,,hehe)







ini la BF saye untuk petang tu~~~ haha tulis name atas pasir... betulkah??? (bahahaha adik ni nama nye nabil,, adik pada farah ,, time ni kami tengah tengok kulit kerang..huhu ^^) 
sambil tengok laut, sambil makan makanan laut





 cantik x pemandangan kat sini? ada gaya macam oversea kan?? hakhakhak ni kat kawasan ladang tebu.. memang nice gile cuaca time ni.. sejuk gile disebabkan angin,, hehe


 







nice x photo ni?? 


okehh!!! just that photo for yesterday... memory yang memang best!! and itu baru betul2 GIRLS HANGOUT di negeri Perlis!!! haha okeh see u all next time,, byebye assalam.

~mirahamdan~
22/12/2012
5:16pm





No comments: