Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Wednesday 19 December 2012

BETOLKAH …. MUNGKINKAH???


BETOLKAH …. MUNGKINKAH??? Cik Noor Amira Binti Hamdan in LOVE?? Huhu I don’t think so… but before that, assalamualaikom and yooyoo to all

Yeahhh,, the story begin with name.. nama hamba Allah 2 hamper sama dengan aku. And nama belakangnya merupakan satu nama yang aku suka. And selalu aku sebut dalam doaku seusai solat. (tp nama yang aku sebut lam doa 2 bukan la nama subject matter yang aku dok cerite ni,, sebab 2 nama orang lain. Some body yang aku dah lama suke..he he he <- gelak jahat ^.<)

The subject matter that I want tell ni, orangnya tidaklah setinggi mana (maybe lebih kurang aku je kot. X penah check pulak ketinggian die,,hohoho) and orangnya berasal dari Malaysia timur. (korang agak-agak orang mana?? Bahahaha teroskanlah dengan anggapan korang.. ^^). Kulit die agak cerah.. ( aku x perasan pulak cerah yang macam mana, sebab aurat mata kene jage,, takut nanti jadi zina mata pulak,,huhu anyway yang penting die lagi cerah dari aku.. huh!! ini tidak adil!!) And dalam sem 1 ni aku ada sama beberapa kelas dengan dia. (mungkin sem 2 dah xde rezeki nak sama kelas dengan dia.. redho je la). Kalau nak cakap pasal wajah, bagi aku muka dia memang market.. (anyway, semua ciptaan Allah kan cantik,, xde apa yang buruk) But yang penting, tarikh lahir dia hamper sama dengan aku.. (bulan kami sama…huhuhu bulan apa? Adalah~~ secret.. hehe)

situasi aku macam ni ke??? xpun~~~ haha gambar hiasan semata-mata
Persoalannya, adakah cik mira kita ni ada hati kat person 2 or x? huhu maybe I just be his secret admired je kot,,, macam all girl yang ada hati kat die.. agaknya ramailah, sebab aku pun x tahu. I think time study x bagus kalau berkasih-kasihan ni. But who know the future. So let watch and see..

~mirahamdan~
19/12/2012
11:45pm

No comments: