Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Wednesday 4 September 2013

my friend wedding

kreadit to https://www.facebook.com/ZAstudio.photographer

Assalamualaikom. Hai all.. wahh nampaknya cutiku dah semakin hampir  kepenghujungnya. (adoi, pasni dah xleh selalu men game,, ni yang x best ni.. /die )

Anyway, baru-baru ni aku dah dijemput untuk menghadiri majlis perkahwinan kawan sekolah ku( dari tadika kot aku kanl die ni.. huhu maklumlah 1 jengka ). Nama diberi ‘ Nor Amira Binti Mohd Radzi’ (sory ye beb kalau aku tersalah eja nama mu.. uhuhu). Kalau korang perhati, nama dia hamper sama je ngan nama aku,kan. Tapi memang sama pun. Cuma yang berbeza adalah ejaan nama aku ada double O pada ‘ Noor’ and nama ayahanda ku Hamdan. Bukan Radzi,, dan setahu aku lah, aku tua dalam kiraan 24 jam dari dia. huhuhu ^^ ( mesti korang cakap aku gedik kan, itu pun nak bagi tahu.. huhu suke hati lah~ ^^

Mira ni setahu aku masa sebelum kahwin, memang x ber-make up,, kecuali pakai bedak je kat muka (mmm setahu aku la) so, bila time majlis perkahwinan dia tu, memang cantik la muka nya lepas make up.. ( cantik sangat) .. so tahniah la ye..

Kat majlis tu ramai yang hadir. Cikgu-cikgu sekolah, kawan-kawan dia time sekolah n UITM ( termasuk la aku,, haha) . so kamiorang pon feel happy when got to meet old friend. ^^ sampai ada member yang aku hampir lupa namanya,, huhuh ( sorry ye bro).


So anyway, selamat pengantin baru, may Allah bless yr married and kekal hingga ke jannah. ^^ now time tengok pic kahwin puan amira radzi dan suami. ( sorry ye korang, ada gambar aku download dari cik eda https://www.facebook.com/suehaida.jamaludin - camera man for that weading day- biasala guna phone susah sikit nak upload.. huhu ) so what we waiting for,,, lets check it out

ini semasa hari akad nikah





semasa majlis persandingan



all photo kreadit to :  
and also my self :
http://mirahamdan.blogspot.com

No comments: