Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Wednesday 28 November 2012

Diam-diam aku jatuh hati padaMu.... >.^


Hihihihoiiiiiiiiiiiiiii ASSALAMUALAIKOM whats up Uda’s Dara’s??? huhu ape persepsi korang bila baca tajuk entry kali ni? Hoh hoooo korang jangan nak fikir bukan-bukan ye… itu just lirik lagu “Diam-diam oleh Tilu… emm sebenarnya this Friday nite , my senior from karate club have make a dinner for us( ahli kelab karate). So setiap kumpulan harus ada hantar wakil untuk buat persembahan. And for my group still not have sesiape yang  sanggop to be wakil. And I being thinking that best jugak kalau aku dapat join. Jadi pemes jap, p dok nyanyi lagu Tilu tu.. haha ( aku nak nyanyi depan orang ramai,, macam pelek je statmen tuhhh,,huhu :p )

So for our theme for tht dinner is about Retro. Senang cite zaman 60-an gitu… baju and kelengkapan for tht dinner memang aku dah ade. Dress yang aku pakai untuk dinner malam kenaikan pangkat ahli HAI-O 2, aku recycle balik untuk dipakai masa dinner ni. Hope ape yang aku matching kan tu “kene” la ngan theme dinner tuhuhu so nanti insyaAllah dalam entry akan datang aku upload gambar-gambar kat dinner nanti… (itu pun kalau eden sempat snap pic..hohoho ^^ )

-mirahamdan-
11:16pm
28/11/201

No comments: