Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Thursday 8 November 2012

Boleh ke macam tu????


Boleh ke macam tu????

Hi hello hello kipassusahmati???? Huhu assalamualaikom ,whats up uda’s n dara’s?? ade baik?? Hopefully baik-baik selalulah.. huhu ……….haishhh ade dari tadi aku dok pikey nih.. boleh ke g2??? Boleh ke tak? Ke dah masok bab melakukan gangguan ketenteraman orang lain? Hahh sudahhh…….

Huhu korang mesti confiuskan ngan aku malam ni.. hakhakhak.. sebenonye macam ni,, aku ni ade la baik dengan sorang mamat ni.. (member la start masok uum nih,, sebab sebelom ni tak pernah kenal n jumpe punn). Die sebaye dengan aku.. (rasenyelahh.. x compom pun..huhu) and die dah ade tunang.. so,, persoalannya boleh ke kite rapat dengan seseorang dah bertunang.. yang dah dalam perjalanan untuk menjadi suami orang.. (ooocehh hehe ayat tu penting..kihkihkih). sebab bukan nye ape,, aku tak cakap yang aku suke kat die… (memang perasan tu tak de pon.. and insyaAllah x kan wujud kot.. kang tak pasal-pasal aku kene terjah dengan tunang die.. masak den kang) . aku anggap die tu macam seorang abang. And memang perangai aku pun macam budak kecik walaopon dah masok ke angke 20 umor aku nih.. ( bese lahh baby face,,, hakhakhak ). Perangai budak-budak dah memang tak boleh nak hilang,, so redha je lahh.. ( aku pon kalau boleh tak nak jadi seorang wanita yang matang… ) I WANNA BE KIDSSSSSSSS,,, THAT LIKE TO SEPAK THE  BOLA TO THE GOAL.. huhu boleh ke g2??? Boleh la dop??? Ahakkss( tapiiiiiiiiiiiiiii .. ade jugak yang cakap aku ni muke tak de perasaan,, haha lagi kejam ayat tu.. tapi aku suke.. sebab memang jenis aku, suke buat macam tu, time bile-bile yang aku suke.. hakhakhak)

So bila diperingatkan oleh kawan aku, aku pon terpikey,, boleh ke aku rapat ngan “die” sedangkan die dah berpunya. Hummm kalau korang? Korang buat ape??? Ace bagi pandangan siket.. huhu


-mirahamdan-
11:28pm(khamis)

No comments: