Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Friday 2 November 2012

mandi limao????


Wahhh…. Hari ni last aku berade kat rumah.. malam karang dah nak berangkat ke kampus tersayang.. (huhu kalau lah boleh aku angkat kampus UUM 2 letak depan umah kan best.. haishh)

So assalamualaikom yooyoo Uda’s n Dara’s,, whats up??? Ade baik?? Huhu disebabkan hari ni last kat umah, my lovely brother( wahhh <- in shock) , ajak eden poi makan tako yaki. Dekat star mall ,mentakab. Huhu ,,ab makan boleh aje… hehe anyway, bolh la eden membeli barang-barang yang still x ade (ehh,, membeli lagi..??) ( so sesape yang bercadang nak jd laki aku sediakan duit bebanyak siket,, sebab eden ni suko membeli,, eheee gurao je.. jatoh saham aku kang ^_^ ).

Owh ye…. Malam tadi before dinner, eden ado tulih dalam fb yang pasal mandi limo.. alahh sesapo yang raso pelek kenapo eden mandi limo 2,, meh la eden kasi korang tahu,apo sobab nyo… (ape kes aku cakap nogeri 9??? ==’ ), ceritenye begini…. Sebenonye pemilik blog ni selalu kene kacao dengan makhlok alus.. aku panggil mende 2 dengan name “si die”. Ye lah xkan nak panggil “hantu” or “syaitan” kan.. seram sangat name tuh.. huhu so semalam aku berpeluang untuk berubat. (apo lagi eden sahut cabaran untuk buang mende tuh.. dah memang aku nak buang pon) . lagi pon abang yang menguat tu cakap “si die” tuh dah berkenan ngan aku.. (apekah??? ==’ ) go away from me lahh… astarfirullah halazim.. haishh taknak aku bertemankan “si die”.. minta Allah jage aku lebihh,, amin. So untuk mengubatnya, aku kena mandi dengan limao nipis yang dah dibaca ayat al-quran selama 7 hari. And pakai kain kuning(tali la) kat tangan.. so kalau korang ternampaktali yang wane kuning kat tangan aku tuh,, tak payah la susah-susah kan diri bertanya ye.. (nanti kang susah pulak aku nak menjawab.. huhu)

Oke lah now nak bersiap. Kang encik najmi mengamok pulak aku lambat. Okehh byebye adiosss assalamualaikom kipassusahmati.. ehee ^^


gambo lain tade,, so gambo ni pon jadilahh..huhu

No comments: