Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Wednesday 12 December 2012

luahan perasan... SORRY SORRY SORRY~~


KONBANWA ominna~~~Assalamualaikom all,, whatsup uda’s Dara’s??? hope fine-fine always..(malam ni malas betol nak study)

Huhu,, SORRY SORRY SORRY~~ ( adoii mcm nak nyanyi lak…banyaknye la sorry dalam blog aku nih). Its ok, kalau dah salah haruslah minta maaf, ye dok?? First koi nak minta maaf kat korang yang setia baca ulahan-ulahan koi yang tak seberapa nih. Almaklumlah, minggu ni minggu buzy. Aku rasa kerja-kerja aku banyak betol minggu nih. Sampai time makan pon aku miss.. “NO TIME FOR EAT” 2 la ayat aku bila roommate aku tanya aku nak makan ke x. so waktu makan pon dah x teratur. (sometime aku x makan nasi pon) huhu maken teruk la heartburn aku nanti.. (ermm~~~ biarlah… <- boleh ke macam 2? Haha korang pikey la sendiri ye.. ^^) so nak menulis blog ,lagi lah xda masa.

Anyway, dalam minggu yang busy ni rasanya aku dah banyak buat orang yang rapat ngan aku ( “yang rapat” means semua orang yang aku kenal and yang ada kena mengena ngan aku. )terasa. So, aku betol-betol minta maaf.( Yess!!! maaf lagi.. huhu).  Sebab apa aku nak minta maaf?? Sebab………..

1.     Assignment

minggu-minggu akhir before exem ni memang sakit kepala la untuk siapkan assignment ni. And, aku ni memang problem sikit kalau nak baca statement and write dalam bahasa English. Maklumlah aku kan pencinta bahasa melayu… huhu (yeke??? ) bahaha korang pikey la sendiri.. >.^ n disebabkan assignment ni la aku rasa aku dah buat kesalahan yang agak berat. Kesian ketua kumpulan aku( my big boss for this assignment ) kena tolong baca n betolkan semula + tacap balik isi-isi untuk part aku. So bro, honto- hontoni gomenasai.. macam bersalah pulak, sebab aku join group korang but x berapa membantu. (_ _)lll

2.     Ignore

almaklumlah, disebabkan assignment, aku tak berapa cukup tidur. Bila x cukup tidur, mulalah ku buat mende mengarut-ngarut. termasuk lah meng- ignore person2 yang aku kenal.  ( actually, rasanya aku ada mengigau jugak kot,, sian roommate aku, sebab aku takutkan die memalam buta.. bahahaha,, sorry beb :p ). So time lalu depan kelas TITAS (masa ni kelas cancel) aku buat bodo je bila nampak member aku yang sorang ni. Aku malas nak pandang muka dia, sebab time tu aku ngantok gile sebenarnya.  Dah la pagi tu aku g kelas without make up.. (wahhh akhirnya tercapai hasrat member aku nak tengok muka aku tanpa make up g kelas.. tahniah untuk kamu yana.. huhu) . so time tu aku ignore la dia, siap gelak ketawa lagi ngan member2 gurl aku ni. So time balik, kebetulan kami dalam 1 bus yang sama, (tapi masa 2, aku duduk, n die berdiri depan sikit dari aku). Ingat nak tegur dia,, but, dia balas balik apa aku buat kat dia. Sampai hati betol.. dia boleh pandang aku tanpa senyum.. weihh touching aku tao ,,sob sob.. so masa aku kua bus, ingat nak keja die n wanna say sory, tapi xde keberanian, and masa tu aku nampak member aku (yana) jalan depan aku. So aku panggil dia, n saja cakap kuat2 yang aku penat sebab banyak keje ( huhu saja,, nak bagi member aku yang “brotu dengar). And then aku jalan, x pandang belakang dahg tapao nasi, sebab ku tahu, aku akan bertapa depan lapy utk buat keje.

p/s: korang jangan salah faham pulak, aku dengan “bro” ni xde pape pon. As friend x baik kot aku buat kat dia macam tu..

3.     No telephone 

kejadian ni, baru je jap tadi terjadi. Aku push sorang member untuk bagi aku nombor member “bro” aku ni without fikir yang kawan aku ni ada kerje nak disetle kan. (Arif,,so  sorry… pasni koi x kacau kamu macam tadi dah T^T first time kena marah ngan kamu, sedih terus koi… ) kamu kan selalu panggil koi budak kecik, so budak kecik kan selalu buat salah.. so,, maafkanlah saya.. sob sob..

So just that lah untuk entry ku pada kali ini.. aku nak letak tajuk ape ye??? LUAHAN PERASAAN? Emm boleh la..so see u all next time. wasalam



~mirahamdan~
12/12/2012
1:22am

1 comment:

Anonymous said...

nice try