Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Friday 21 December 2012

kya~~~ dok sengeh sesorang

huhu assalam all,, what's up kipassusahmati?? ^^ now mood ku happy (walaupun tengah sengsara dek heartburn).. 

nampak x tajuk kat atas 2? huhuhu ni la situasi aku masa kat cafe tadi. haishh dah macam gile bayang... (huh??? x kan kot..!!! >.< tamao tamao tamao ). tadi kebetulan aku terserempak dengan si dia. (wah!! ayat aku) tapi masalah sikit ngan melatah aku ni.. actually aku memang segan gile dah nak pandang muke si dia ni.. ( huh! huh!,, apekah tandanya tu??? ) lepas tu masa roomate aku cakap "mira, tu kawan ko". aku pon dengan tanpa melihat betol-betol,, tersebut 'hi' kat dia. mula-mula  aku okey je,, bila pikey balik,, WAW!!! aku dah boleh say 'hi' kat dia after some problem yang aku buat hari 2.. (nak tahu problem ape? baca kat entry lepas). lepas 2, time makan,, aku la yang paling lambat habis,, maybe kenyang sebab tengok muka dia kot.. huhu (mungkin kah???? ) selalunya aku lah antara orang terawal habis makan... (haishh pelek ni). 

so tadi after makan, terkeluarlah ayat dari mulut aku.. " wei nak pakwe 1" ,, huhuhuh bukan senang nak dengar ayat ni dari aku tao!!! (so nampak sangat la kepelekan di situ) .. huhu meja makan kami xde la jauh sangat, cume ada dinding (yang x berape tinggi) halang mata kami bertemu. (Alhamdulillah,, boleh elak zina mate.. hehe) yang nampak just rambut di...so rambut pun rambut lahhhh... (hakhakhak,, pelek betol la aku ni kan???)


okeh itu je entry kali ni,, byebye wassalam
/wink/wink/wink/cute hehe

~mirahamdan~
  9:39pm
  khamis(20/12/012)

No comments: