Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Friday 7 December 2012

dizzy world-i want u mommy- (_ _)


assalamualaikom all,, hi whats up Uda's n Dara's. hope korang always fine. nearly to final exem ni aku rase x berape sihat pulak. maklum la gelanggang basketball pon aku dah lame x turun, practice karate pon dah lame x. asyeknye kehulu kehilir (kelas + library + DPP) . peluh x keluar dengan betol, asyek panas sejuk memanjang (ye la dok lam air corn, mmg la sejuk, keluar dr air corn, kene panas pulak) makan pon x berapa dan nak jaga. huhu masalah dah tu rasenye. charge negative banyak sangat dah dalam badan aku ni. bila la boleh charge positive balik? 

malam tadi tido lambat, n hari ni kelas pukul 8, nasib presentation tadi ok, hope dapat markah banyak. and memang style aku, susah siket nak eccept bila apa yang aku @ group aku buat, ada orang lain @ group lain sama idea dengan aku.(tapi biar lah.. sebab Allah kurniakan idea yang sama ^^) n tadi aku buat xboleh nak show video (sebab short cut).. arghhhhhhhhh itu memang pantang aku nak accept macam tu je... but ni bukan la salah group lain atau sesape, DUGAAN!!! (korang jangan fikir aku salah kan korang ye.. korang tak salah pape,, yang salah adalah short cut)masalahnye awat video 2 jadi shortcut? arghh confius lagi. tapi biarlah, as ketua kumpulan, aku dah cakap kat lecture tentang masalah kami, sebab nya its not very fair if kami diberi kurang markah disebabkan 1 masalah. so hope prof aku baik hati.,,, huhuhuhu (jangan nak kata unfair ye korang, sebab kami sentiase fair .. wuahaha hehe) hope semua group dapat markah tinggi. amin  ^V^ (tapi............. kenapa suara ku macam budak kecik bila cakap guba mic? =='

and lepas kelas struktur proses politik dan pentadbiran negara malaysia, aku gi makan jap ngan member, and after that ,, cam biase lah pegi bertapa dalam library, ( g main fotostek,, hahaha cam seronok pulak aku menabong kat library demi fotostek = =', haruskah?? baru semalam masukkan kredit kat kad matrik, hari ni dah habis? isk isk isk) . semua kertas soklan yang rasanya penting, dah ade dengan aku. so sesape yang nak pinjam untuk photostek, meh la bilik aku. (before 12am okeh

lepas fotostek, duduk kat meja and on fb kat tab. ( momochan!) after that, baru nak start study, kepale aku dah terase dunia berpusing. kenapakah? pas2 layan mesej jap sambil study, hope pening kepale hilang, but until 4pm, tetap sama, tetap fell unwell. because of that, i think beter i back to DPP, and take rest.

sampai bilik, roomate x balik class lagi. so urus diri jap, makan penadol and slep with ear phone kat telinga. lagu apa yang phone aku main, aku buat dono je.. yang penting time tu memang kepale aku pening sesangat. and until now, still same. tak tahu banyak mana air aku minum, tekak ku masih kering. kenapa kah? (seronoknya la kalau ada ma kat sini. ma~~ miss you so much. penat la nak buat kerje sendiri T^T , bila boleh balik pahang?

-mira in dizzy world-

~mirahamdan~
12:47am (7/12/2012) 

No comments: