Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Thursday 17 October 2013

Rase macam susah nak terima…

Rase macam susah nak terima

Assalamualaikom all.. whatsup kipassusahmati. Gile lama aku x update blogkan. Pemalas betol cik Mira nih.. eh whatever lah.. huhu ,, arini aq nak cite bende yang agak susah untuk aku terima. Tapi tetap kena terima jugak kalau dah ketentuan Ilahi. Kan.
Ceritenya berkenaan diriku jua. Semalam chating dengan member baik.. kami memang rapat after grad form 6. Selalu chating, message n call each other. And perasaan aku terhadap die macam perasaan aku kat member-member laki yang lain. Nothing much, cume die merupakan member lelaki yang paling rapat ngan aku. Memang x dinafikan lah aku suke cerite kat die pasal masalah aku. And that what friend use for, right? Be there when we need them, and we should do the same when they need us. Tapi malam tadi he acts a little bit wired.

Lewat malam tadi aku chating ngan dia, hajatnya nak ngacao die. Tapi aku pulak yang terkena balik. Lepas beberapa minit kami chating, die ada ckp yang dia nak tanya aku sesuatu. Mase itu aku betol2 dah ngantok. Bila aku ngantok, maka mood aku pon berubah. Dari happening -> garang like a lion. Lepas tu, aku tunggu lama gile kot untuk tahu ape yang die nak tanye sangat tu. Lepas tu, aku pon naik hangin la,, dah la lewat2 camtu dia nak bagi soklan kat aku. Bila aku suruh cakap, x mao cakap pulak!!!

Aku pun sound la dia.. “cepat la, sebelom aku malas nak melayan ko memalam bute ni” . pastu boleh pulak die jawab, “huhu, xpe lah jom tdo”.. APEKAHHHH… pastu die segan-segan silu nak cakap ngan aku ape persoalan yang dia nak tanya sangat tadi. Hai,,, Mister Boy… u really make me angry last nite. Disebabkan dia tak mao cakap, aku pon membebel lah… padan muka die.

Aku pon off lappy and take air sembahyang, sebabnya x solat isya’ lagi. (ish ish lambt betol solatnye). After solat aku send message kat dia. “ sebenanye ko nak tanya ape, Tanya je lah,, ko nak segan apanya dengan aku, bukannya ko nak melamar aku pon, kan”. Pastu dia balas, dengan selambanya, dia cakap “aku memang nak melamar ko”. Dalam hati aku fikir, aii budak nih,, dah start dah mengarot die. And then, aku puss die untuk cerita hal sebenar. Memang banyak ayat kiasan dia. Tapi kalau ikutkan firasat aku dia nak cakap yang dia suka kat aku..

Haiii kamu Mister Boy.. bila pikey balik, jika itu lah yang kao nak cakap, aku perlukan masa yang lama untuk memikirkan nye. Sebab susah aku nak terima bila aku anggap kao kawan, and sudently u want me be more than that. Tapi kalau firasat aku salah,, it’s ok lah.. aku wish kan insan yang kao pilih tu betol-betol terbaik untuk kao. Ok? ^^

Bila aku cakap kat ma aku, dia suka sangat kalau jodoh aku ialah Mister Boy tu… ma cakap, encik 2 pon hensem.. “hensem sangat ke?” ==’ (biase je aku tengok)  pastu ma boleh pulak back up dia. Ok lah tu, aok pon bukan apa sangat… alamakkkk,, aku balik terkena… menyampah betol.. so kalau betol kamu suka kat aku, aku akan tunggu sampai kamu cakap sendiri. Kalau tak selagi itu lah aku buat bodo je,,, ok? Haha (jahat sunggoh cik mira nih.. ^^ yeah,, that’s me.. huhuhuhu ) ok lah,, that’s all for today… byebye all.. n byebye Mister Boy,, (kalau dia bace lah blog aku nih.. ) assalamualaikom. 


No comments: