Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Monday 27 August 2012

JIWA SEKOLAH part 1

hi Oulss... Assalamualaikom Uda's n Dara's. What's up??? malam yang membawa ke pagi nih, den nak kongsi siket komek ala novel eden yang baru je siap lepas magrib tadi. (tapi sebuk ngan kerje lain ,,malam nih baru siap update sikit ke dalam blog. penat weihh ==') okeh,,korang bacalah komek ala novel yang tak berapa nak menjadi nih.. hehe(sorry la kalau bahasa die,pelek siket)


1.PERKENALAN: Tahun Barupun Bermula......

Choco: mama,mana susu oklat saya dalam peti ais ni?
Mama: huh???
Choco: susu coklat saya mana? saya dah lewat ni...
Mama: ish kamu ni,tak habis-habis susu coklat,mama rasa ayah kamu dah minum susu yangt akhir sebelum dia pergi kerja pagi tadi.
Choco: APA????????? macam mana ni? saya nak susu coklat saya~~~ T^T
Mama: sudah-sudah la Choco. nanti kamu belilah kat sekolah.
choco: Ermm ... /sad




~ ketika di sekolah~

Choco: Erm...... laparnya~~ = =' (berjalan dengan tak bermaya)
tiba-tiba...

" Aduh!! sakitnya~~ T^T"

Choco: huh???(tersedar dari dunia fantasi)  maafkan saya. maafkan saya. maaflah sebab terlanggar awak.
Berry: takpe, sikit je ni. (tersenyum sambil membetulkan pakaiannya).
Choco: boleh saya tahu nama awak?
Berry: nama saya Berry, awak?
Choco: saya choco. selamat berkenalan. (sambil menghulurkan tangan untuk bersalam)

Choco: awak ni pelajar tahun berapa? saya tak pernah nampak awak pun sebelum ni.
Berry: saya pelajar tahun 2. baru bertukar kesini akhir tahun lepas. awak pulak?
Choco: oo. pelajar baru lah ni. saya pun pelajar tahun 2. kelas 2B. awak belajar dikelas mana?
Berry: Erm... tak tahu lagi. masa saya mendaftar akhir tahun lepas, cikgu tak nyatakan pun saya duduk dikelas mana. lepas ni, saya perlu ke pejabat sekolah untuk berjumpa dengan pentadbir sekolah.
Choco: Oo ye? boleh saya temankan awak? nanti saya tunjukkan jalan ke sana.
Berry: Boleh. terima kasih ^^
~~~ bersambung ke bahagian ke 2,,hehehe~~~

haishhh buruk beno sketch aku.. addoiii ==' malu kat orang!!( korang jangan gelak tao, sketch aku macam budak tahun 1.. huhu)





No comments: