Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Thursday 30 August 2012

JIWA SEKOLAH part 2

hi Oulss,, assalamualaikom Uda's n Dara's. what's up??? okeh pagi nih nak sambong siket babak dalam JIWA SEKOLAH.. ( hehe walaopun korang x suke,, tetap kene bace gak.. kihkihkih)

~~ Di pejabat sekolah~~

Choco: Okeh!! kita dah sampai. Cik,boleh kami jumpe dengan pentadbir sekolah? 
Kerani: Boleh, sila tunggu sebentar ye.
Choco: ALAMAK!! dah lambat. saya perlu ke kelas sekarang. maaflah,saya tak boleh temankan awak berjumpa pentadbir sekolah.
Berry: tak apa. terima kasih tau sebab sudi tunjukkan saya pejabat ni kat mana.
Choco: No prob.. byebye jumpa lagi.. :p ^^

selepas berjumpa dengan pentadbir sekolah, Berry diarahkan mengikut guru kelasnya- Cik Miku.
~~ Didalam kelas~~

Weffer: Bangun!!! Selamat pagi Cik Miku(salam diikuti pelajar lain)
Cik Miku: selamat pagi. kamu semua boleh duduk. hari ini kita ada pelajar baru. Silakan masuk.
Choco: BERRY???
Cik Miku: Choco, kamu kenal Cik Berry ke?
Choco: Err kenal lah jugak. Dia kawan saya.
Cik Miku: baiklah semua. ini pelajar baru kelas kita. namanya Cik Berry Ariazawa. okey, kamu boleh duduk  di sebelah Candy. ada tempat kosong disana.
Berry: terima kasih Cik Miku.
Cik Miku: Baiklah semua. pagi ini saya akan edarkan jadual kelas untuk kamu semua. mulai esok, kamu semua boleh bawa buku ikut jadual yang telah ditetapkan.

~~Didalam kelas,semasa masa kedua . Choco berjalan menghampiri Berry dan Candy.~~

Candy: Hai Choco. Macam mana dengan cuti hujung tahun lepas? seronok?
Choco: hai Candy, hai Berry.. emm seronok la jugak. tapi saya lebih banyak habiskan masa dirumah atuk.
Candy: Oo.. patutlah saya tak nampak awak bila saya lalu depan rumah awak.
Choco: Eh,,, awak lalu depan rumah saya? kenapa??
Candy: haha apa la awak ni, setiap pagi saya lalu depan rumah awak. awak tak perasan ke?
Choco: setiap pagi? ooo awak mengintai saya ye??? hakhakhak
Candy: haha mana adalah. saya berjoging setiap pagi. so sebab tu lah saya lalu depan rumah awak. 
Choco: Ooo.. haha manalah saya tahu sebelum ni... Eh, Berry,, rumah awak kat mana?
Berry: rumah saya dekat je dengan taman sebelah sekolah ni.
Choco: dekat dengan taman???? emmm saya rasa rumah kita tak jauh lah. nanti boleh la kita pergi sekolah sama-sama. hihi ^^
Muffin: Amboi-amboi... Choco!! sampai hati kau nak tinggalkan aku??? selama ni kita bergi dan balik sekolah sama-sama tau. takkan lepas jumpa Berry, dah tak nak pergi dan balik sekolah dengan aku kot?? haha XD
Choco: hehe, mestilah boleh. Balik nanti kita singgah kek dulu ye, Muffin??
Muffin: yeahhhhh!!!!! makan kek... Yum yummmm ^^

peta kawasan bandar Minami

----------------------- BERSAMBUNG,,, huhuhu ------------------------

No comments: