Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Thursday 31 January 2013

keyboard barrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuu,,,hohoho ^^

haluuuu,,,,, assalamualaikom kipassusahmati!!!! hehe korang wape tengahari ni?? sekarang ni aku tengah kebosanan( nak ngadap lapy and tab momo pon, dah x lalu,,huhu) haishh... now aku kat workshop kawan ayah aku, sebab abang aku nak tuka ,,,, ape tah kat baby kelly die (kerete kelise ye,, bukan pompuan nama kelly,,huhu ). so terpakse la menunggu sampai kereta tu siap di baiki.

 anyway, bukan pasal kereta yang kita nak bincang sekarang ni, tapi pasal keyboard baru.. huhu kepada sesiape yang rapat dengan aku, korang mesti ingat aku nak cerite pasal keyboard lappy aku kan? huhu (xde makne nye) lappy aku sekarang ade kat kedai, tengah d baiki.. (ish,, kesian betul aku kan,,, cuti2 ni lappy pulak rosak , kene hantar baiki,,, haishh ) 

so baru-baru ni aku ada beli keyboard untuk tab momo aku, huhu boleh tahan la cantek nye,, and x mahal pon. x sampai RM50 hingget pon.. murah je... harge sebeno nye 40 hingget , tapi dapat murah siket, ( tolak 5 hingget) so harge nye 35 ringget je la.. so apo lai,eden boli lahh,, huihuhuhu... okeh,, so kepada sesape yang bercita-cita nak keyboard macam eden ni, boleh la daptkan kat kedai henset ataupun kedai lappy.. huhu okeh,, nanti kita borak-borak lagi.. adioss all assalam. 

No comments: