Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Monday 28 May 2012

fesyen.. FUTURISTIC ..Xtremmm

fesyen: FUTURISTIK 


Hi assalam Oullsss Uda's and Dara's... what's up?? korang minat tak berfesyen? kebanyakan rakyat seluruh dunia memang minat berfesyen. cuma berbeza dari segi minat sahaja. ada yang minat berfesyen cara tradisional, moden dan pascamoden(pascamoden?? camne tu?? haha xdapat den nak bayangkan.. huahaha).. so how about FUTURISTIK fesyen? pernah terfikir untuk mencuba? jom kita tengok macam mana sebenarnya fesyen futuristik ni.. LETS WATCH IT!!





huhu ada berani tak untuk cuba fesyen-fesyen macam ni? tak apa. kita memang boleh mencubanya, cuma perlukan confiden.( tapi den memang tak berani nak dress up macam ni, kang tak pasal-pasal kena kejo ngan parang dek encik medan,, haha)

sebenarnya fesyen ni memang sesuai untuk sesiapa yang gilakan fesyen, ianya adalah satu fesyen yang mengikut peredaran masa.  untuk pengetahuan semua, LADY GAGA memang selalu memperagakan fesyen ini dalam kehidupan hariannya. so kalau dia boleh, means you Oulllsss pon boleh!! 


so bila cakap pasal isu fesyen, kita mestilah nak nampak VOC gitu bila pakai pakaian macam ni kan. tapi kalau baju cantik but our body so...tetttttttttt OMG,, how to dress up like this. and ofcz no one want see us ,right?? huhu so, no need to worry.. sebab PB boleh bantu korang untuk mendapatkan tubuh badan yang cantik . dan yang paling penting dapat menyihatkan badan. sebab tulang belakang kita tidak akan mudah berasa sengal dan sakit bila kita menggayakan fesyen-fesyen yang Xtrem macam ni. 
 ok untuk jamuan mata, jom tengok fesyen-fesyen futuristik masa kini~~~





Xtrem giless dress up lady gaga.. takot den nak nengok nye. but its ok.. becoz pilihan adalah ditangan anda. 

so want to know more about PB,, lets contact me 
014-8311173


No comments: