Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Friday 21 February 2014

kenangan and Memori d first SUKIPT in my life

Assalamualaikom.. moshi moshi.. whatsup kipassusahmati.. gile kentang, lame sudah ba tak update blog aku nih.. kalu dalam reality maybe suda bole jadi hutan belantara ni. Hahhaha sorry readers.. hasrat nak update tu memang ade, tapi jari aku je yang x gerak2 nak update dalam blog nih.. sorry ye.. okeh,, pe yek aq nak cito untuk entry kali nih??? Hummm…. Nak cite pasal SUKIPT? Boleh je,, tp gamba x de la sangat.. this was my first time be an athlete. And I just ordinary player,, (mmg x hebat pon).. aku athlete untuk karate UUM, aku main untuk Kumite team.. di sebabkan aku ni not super power player, so aku just boleh bagi seri 0-0 je untuk team aku. ( for all of us know, im the second player) the first player got bit by 0-6 and the third player, I don’t know how much she got hit.. Because that time, I’m not gve any attention to my friend. (sorry dear).  Im too depressed, because I know my opponent not to strong,, and in same time I’m not stace to her.. but don’t know, maybe because not have any pengalaman berlawan dalam SUKIPT, I feel blanked. I feel really sorry for my sensei n our supporters. But I will try my best in others tournament . in sya Allah.
Just this photo can I gve u all see…

with karthik from UTM

berjimba d tapak perkampungan SUKIPT, UITM s.alam

Laura got gangsa,, yang sweater warna kuning n selua ghi putih tuh



aku suka betol mascot musang ni.. cute ^^

aku with Fadlini from UMT

 ini aja ba koleksi yang aku ada.. huhu okeh dear readers, see u all soon.. byebye assalamualaikom


:: penatnye menaip bikala heartburn menyerang 

No comments: