Uda's n Dara's ,, TQ cz be my follower,, harap ya boleh kenal kamu semua dengan lebih rapat!!

Wednesday 20 February 2013

problem problem


Hi assalamualaikom all,, what’s up kipassusahmati????????????? Ade baik? Masuk hari ini yang dah hamper ke hari esok ni, admin dah 2 hari batok dan seleseme and dah 3 hari saket tekak. Allah, cubaan betol.  It’s maybe home sick.  Actually I really miss my mom and dad and all stuff that have life at my house. Iya~~ now I accept what other people say about me – mira budak manja – (fuhh susah betol ku nak mengaku yang ku manja.. tapi ade aku kesah korang nak cakap ape?? Haha)

Tonight, I wanna utter my problem. (haha sape yang x mao tahu, jangan bace.. ignore je entry ni,,huhu ). Ya~ sem 2 baru je masuk, so minggu add drop pon dah berjalan. (dah nak abis da pon) and semalam baru je aku pergi addrop kelas subject INTERNATIONAL RELATION . disebabkan aku dah pernah belajar dengan lecture yang ajar aku sem lepas in English, so aku pon bercadanglah untuk tukar lecture yang boleh berbahasa melayu and make me more understand. Tapi lepas add and drop, other problem coming. I don’t know if that problem comes from whom. Maybe from participation or from that lecture herself . This because lecture 2 harap kami akan drop subject yang dia ajar sebab mata jam kreadit x cukup. ( aku memang susah sikit nak terima alasan tu – minta maaflah sesangat ye. Aku kalau alasan yang x kukuh memang susah siket nak diterima – so tomorrow I will check by myself at pejabat fakulti aku.

Hope everything will be fine and hope Allah helping me uruskan “tali yang bersimpul ni” amin. And also hope member2 aku pon dapat jawapan untuk persoalan yang timbul ni.
Huhu sebab nak hilangkan stress about this matter , aku pon join member2 aku makan kat luar –chanloon- huhu walaupon changloon, best jugak kalau dapat keluar memalam . tapi bukan selalu la.. sebab nanti jadi bosan pulak kan!! And bila dah balik and on fb –baca statement member – start discussion – aku pon start peneng balik..haishhh

Okeh,,just that for this nite. And hope will meet all of u again soon. Huhu byebye ,nite nite

WASALAM

:: mirahamdan ::
11:36pm (selasa)


No comments: